*** voor website ***

*** voor mobiel ***

*** voor website ***

Idee of suggestie?

Wij zijn altijd bezig om de box nog beter te maken.

VRAGEN

Alles wat je wilt weten over DINOBOX

COMMUNITY

Binnenkort het online forum

*** voor mobiel ***

Idee of suggestie?

Wij zijn altijd bezig om de box nog beter te maken.

VRAGEN

Alles wat je wilt weten over DINOBOX

COMMUNITY

Binnenkort het online forum

GEVERIFIEERDE LEVERANCIERS

Leveranciers die rechtstreeks in je App afleveren via een geverifieerde koppeling.

Zoek leveranciers
  • Alle
  • Gezondheidszorg
  • Tandzorg

VEELGESTELDE VRAGEN

*** voor website ***

Algemeen

Nee !

Wij kunnen niets zien (en dat willen we ook niet)

Alle gegevens uitwisseling binnen de app (over ons platform) is versleuteld en beveiligd. Dit betekend dat de bijgevoegde documenten (facturen, rapporten, behandelplannen etc) ook voor ons niet te openen zijn. Enkele de beveiligingssleutel die ingebouwd zit in de app van de ontvanger kan de verzonden documenten openen.

Ja, via de beveiligde website van Dinobox kun je direct inloggen. Alle gegevens worden altijd actueel gehouden dus ook via de webapp heb je overzicht en inzage.

Wel kan het zijn dan sommige functies anders werken dan op je mobiel of tablet. Dit heeft te maken met de mogelijkheden van je telefoon en tablet. Zo kan er bijvoorbeeld niet een factuur gescand of ingelezen worden.

Hoewel we dat uiteraard zeer jammer vinden is dit altijd mogelijk. Dit kan altijd door via instellingmenu te kiezen voor – account sluiten. Let wel dat de gegevens binnen de app definitief zullen worden verwijderd. Uiteraard kun je de gegevens nog wel terug vinden bij je leverancier of door een backup. Deze backup mogelijlheid zal je aangeboden krijgen tijdens het afsluiten van je account.

Voor een consument is het gebruik van Dinobox gratis. Jouw leverancier betaalt voor het gebruik van de diverse mogelijkheden binnen de App.

De eenvoudige en doeltreffende van Dinobox is dé oplossing voor particulieren die geen boetes willen en geen administratief gedoe. Rekeningen en betalingen zijn onder controle in één app voor smartphone, tablet of pc.

Met simpele overzichten maakt Dinobox voor elke particulier direct zichtbaar welke rekeningen betaald zijn, nog moeten worden betaald en natuurlijk het verleden van rekeningen en betalingen.

De Dinobox app geeft je een overzicht van alle correspondentie tussen jouw en de geverifieerde leveranciers. Hierdoor ben je altijd verzekerd dat de informatie naar jouw verzonden vertrouwd is.

Met de nieuwe mogelijkheid om ook eigen facturen te scannen of naar je gevalideerde box te sturen kun je straks ook niet geverifieerde leveranciers toevoegen. Let wel, dit kan alleen door de box eigenaar gebeuren.

Dinobox is een consumenten applicatie waarmee alle factuurcommunicatie geordend wordt. Alle facturen van alle leveranciers, overzichtelijk in een app.

De consument kan met aangesloten leveranciers koppelen en daarmee ook de door leverancier gezonden facturen ontvangt in zijn Dinobox.

Aanmelden

Ja, via de beveiligde website van Dinobox kun je direct inloggen. Alle gegevens worden altijd actueel gehouden dus ook via de webapp heb je overzicht en inzage.

Wel kan het zijn dan sommige functies anders werken dan op je mobiel of tablet. Dit heeft te maken met de mogelijkheden van je telefoon en tablet. Zo kan er bijvoorbeeld niet een factuur gescand of ingelezen worden.

Controleer of de gegevens zoals bekend bij je leverancier nog correct zijn. De SMS codes worden verzonden naar nummers zoals enkel bekend bij je leverancier. Dit nummer is uniek gekoppeld aan je account en kan niet door ons aangepast worden. Neem hiervoor contact op met je leverancier.

Na de download van de applicatie kan er via het aanmeldscherm eenvoudig een account aangemaakt worden. Na validatie van de gebruikte email ontvangt u een uniek Dinobox accountnummer. Bewaar deze goed, omdat dit een unieke koppeling gaat worden met uw leveranciers.

Inloggen kan daarna met uw unieke accountnummer en het gekozen wachtwoord.

Als er een nieuwe leverancier beschikbaar is kun je via de koppelknop eenvoudig connectie maken. Per leverancier zullen er verschillende koppelmethode aangeboden worden. Zo kan koppeling via emailadres een optie zijn. Ook kan er een SMS code verzonden zijn naar het telefoonnummer zoals bekend bij je leverancier. Deze dient aanvullend ingegeven te worden.

Je kunt je emailadres makkelijk aanpassen bij je profiel in je app. We adviseren je om je nieuwe adres toe te voegen naast het bestaande emailadres zodat eventuele koppelingen met je oude adres nog wel blijven werken.

Je krijgt bij aanmelding van Dinobox een uniek accountnummer. Dit nummer is persoonlijk en niet overdraagbaar. Hiermee kan er connectie gemaakt worden met leveranciers en is communicatie altijd beveiligd. Om inloggen makkelijk te maken hebben we eenmalig je accountnummer aan je emailadres gekoppeld.

Hierna kan je uiteraard altijd je email aanpassen of extra emailadressen toevoegen (Dit is handig als je bij verschillende leveranciers, verschillende emailadressen gebruikt). Wel moet er altijd een primair adres in je account aanwezig zijn.

Vraag een nieuw wachtwoord aan met het emailadres waarmee je je Dinobox geregisteerd hebt. Via de link in de ontvangen email kun je een nieuw wachtwoord instellen.

Helaas is het terughalen van het accountnummer via de app nog niet mogelijk.

Dit zal in een volgende versie wel mogelijk worden.

Stuur ons een verzoek via account@dinobox.nl zodat we je het accountnummer kunnen toezenden.

Het is wel van belang dat je hierbij hetzelfde emailadres gebruikt als tijdens de registratie.

Om in te loggen dien je gebruik te maken van je accountnummer en wachtwoord.

Wij hebben hier bewust voor gekozen omdat veiligheid voor ons voorop staat. De combinatie accountnummer en een door jezelf gekozen wachtwoord is uniek en daarom zeer veilig.

Na de download van de applicatie kun je via het aanmeldscherm eenvoudig een account aanmaken. Na validatie van je email ontvang je een uniek Dinobox accountnummer. Bewaar deze goed omdat dit een unieke koppeling gaat worden met je leveranciers.

Je logt in met je unieke accountnummer en het gekozen wachtwoord.

Toevoegen

Je kunt op verschillende manieren een eigen factuur toevoegen.

  1. Mail een ontvangen factuur/mail door naar je eigen unieke dinobox account nummer (######@dinobox.app).

Door je box te kopppelen met je eigen email kun je facturen (of emails) doorsturen naar je eigen app. Dinobox analyseert de ontvangen mail en vult automatisch de gegevens in. Na een controle kun je de factuur agenderen of klaarzetten in je box.

Voor iedere factuur zal ook gelijk een leverancier worden aangemaakt zodat je gelijk overzicht hebt van al je leveranciers.

2. Scan een factuur.

Maak met de scan in de app een foto of scan van je factuur. Dinobox haalt alle gegevens uit je factuur, zet deze klaar en jij kunt na controle deze weer terugvinden bij de aangemaakte leveranciers.

Soms kan het even duren voordat een doorgezonden mail zichtbaar is in je box. De analyse kan enige tijd in beslag nemen.

Mocht het na een paar minuten niet zichtbaar zijn kijk dan de volgende punten na;

  1. Is het email adres van waaruit je de mail gezonden hebt gelijk aan het email adres zoals geverifieerd in je Dinobox?
  2. Dinobox kan geen analyse uitvoeren als je offline bent.
  3. Heb je de leverancier van de factuur op je zwarte lijst geplaatst binnen de App?

Mocht het nog niet lukken; probeer de factuur eens los te zenden zonder de begeleidende email.

Kom je er nog niet uit? Neem dan contact met ons op via whatsapp of andere social media zodat we samen naar de oplossing kunnen kijken! We helpen je graag.

In de app zie je het menu met een plus camera.

Maak een foto van de factuur of document. Dinobox start met de analyse en zet alles voor je klaar.

Kijk de gegevens nog even na en geef je akkoord!

De factuur of het document zullen gelijk bij de juiste leverancier gezet worden.

Binnen je box vind je geverifieerde leveranciers door ons. Bij deze leveranciers weet je dat de koppeling aan twee kanten veilig is en is alle informatie uitwisseling gegarandeerd van je aangesloten leverancier.

Daarnaast heb je de mogelijkheid om nog niet aangesloten leveranciers toe te voegen. Dit zijn leveranciers die je bijvoorbeeld kan toevoegen door een factuur door te sturen naar je box of een scan/foto van een binnengekomen factuur per post.

Je kunt deze leverancier nog aanvullen met belangrijke informatie en in een volgende update met logo en banners.

Om alvast snel een lijst te kunnen maken hebben we ook voorgestelde leveranciers klaargezet! Dit zijn enkel suggesties en nog niet geverifieerd door ons. Uiteraard gaat dit steeds vaker gebeuren en zal de lijst met geverifieerde leveranciers groeien.

Betalen

Een automatische incasso wordt rechtstreeks door jouw leverancier afgehandeld. Neem contact op met je leverancier. Hij kan jou adviseren over wat je het beste kunt doen.

Als je op een andere manier dan met Dinobox hebt betaald, blijft de factuur op ‘niet betaald’ staan.
Je kunt binnen de app wel de factuur op afgehandeld, betaald of verwijderen zetten.

Dat kun je zelf aangeven in de app. Je kunt enkel in de app ontvangen of beide.

Uiteraard kan je leverancier bepalen dat er altijd een betaalmail of papieren factuur verzonden zal worden naast aflevering in je app.

Je betaalt altijd rechtstreeks aan jouw leverancier. Wij zorgen dat alles klaarstaat en correct is maar het komt nooit op een rekening van Dinobox.

Dinobox maakt het je makkelijk om te betalen en om overzicht te houden op jou facturen. Maar je kunt natuurlijk ook op een andere manier betalen. Dan moet je alleen zelf bijhouden dat je betaald heeft.

Privacy en veiligheid

Nee !

Wij kunnen niets zien (en dat willen we ook niet)

Alle gegevens uitwisseling binnen de app (over ons platform) is versleuteld en beveiligd. Dit betekend dat de bijgevoegde documenten (facturen, rapporten, behandelplannen etc) ook voor ons niet te openen zijn. Enkele de beveiligingssleutel die ingebouwd zit in de app van de ontvanger kan de verzonden documenten openen.

Wij hebben jouw persoonlijke gegevens en een werkend e-mailadres nodig om te weten wie de facturen ontvangt.

Wij zullen de persoonlijke gegevens nooit aan derden verstrekken. Alleen als jij jouw leverancier via het systeem vraagt om voortaan jouw facturen via Dinobox te sturen, dan sturen we jouw persoonlijke gegevens met het verzoek door aan de betreffende leverancier. Deze heeft dat nodig om te bepalen welke klant hij facturen via Dinobox moet verstrekken.

Ja, Dinobox is veilig:

  1. Alle datacommunicatie tussen uw apparatuur en de Dinobox servers is beveiligd met industrie-standaard encryptie.
  2. Betalen doet u met iDEAL of PayPal, de veilige de facto standaarden voor elektronisch betalen.
  3. Uw informatie wordt beveiligd opgeslagen en is slechts toegankelijk met een wachtwoord dat u alleen zelf weet (ook Dinobox systeembeheerders weten het niet).
  4. U kunt de app op uw smartphone of tablet beveiligen met een pincode.
  5. En verder: ieder systeem is te kraken. Daarom monitoren we continu op mogelijk oneigenlijk gebruik.

*** voor mobiel ***

Algemeen

Nee !

Wij kunnen niets zien (en dat willen we ook niet)

Alle gegevens uitwisseling binnen de app (over ons platform) is versleuteld en beveiligd. Dit betekend dat de bijgevoegde documenten (facturen, rapporten, behandelplannen etc) ook voor ons niet te openen zijn. Enkele de beveiligingssleutel die ingebouwd zit in de app van de ontvanger kan de verzonden documenten openen.

Ja, via de beveiligde website van Dinobox kun je direct inloggen. Alle gegevens worden altijd actueel gehouden dus ook via de webapp heb je overzicht en inzage.

Wel kan het zijn dan sommige functies anders werken dan op je mobiel of tablet. Dit heeft te maken met de mogelijkheden van je telefoon en tablet. Zo kan er bijvoorbeeld niet een factuur gescand of ingelezen worden.

Hoewel we dat uiteraard zeer jammer vinden is dit altijd mogelijk. Dit kan altijd door via instellingmenu te kiezen voor – account sluiten. Let wel dat de gegevens binnen de app definitief zullen worden verwijderd. Uiteraard kun je de gegevens nog wel terug vinden bij je leverancier of door een backup. Deze backup mogelijlheid zal je aangeboden krijgen tijdens het afsluiten van je account.

Voor een consument is het gebruik van Dinobox gratis. Jouw leverancier betaalt voor het gebruik van de diverse mogelijkheden binnen de App.

De eenvoudige en doeltreffende van Dinobox is dé oplossing voor particulieren die geen boetes willen en geen administratief gedoe. Rekeningen en betalingen zijn onder controle in één app voor smartphone, tablet of pc.

Met simpele overzichten maakt Dinobox voor elke particulier direct zichtbaar welke rekeningen betaald zijn, nog moeten worden betaald en natuurlijk het verleden van rekeningen en betalingen.

De Dinobox app geeft je een overzicht van alle correspondentie tussen jouw en de geverifieerde leveranciers. Hierdoor ben je altijd verzekerd dat de informatie naar jouw verzonden vertrouwd is.

Met de nieuwe mogelijkheid om ook eigen facturen te scannen of naar je gevalideerde box te sturen kun je straks ook niet geverifieerde leveranciers toevoegen. Let wel, dit kan alleen door de box eigenaar gebeuren.

Dinobox is een consumenten applicatie waarmee alle factuurcommunicatie geordend wordt. Alle facturen van alle leveranciers, overzichtelijk in een app.

De consument kan met aangesloten leveranciers koppelen en daarmee ook de door leverancier gezonden facturen ontvangt in zijn Dinobox.

Aanmelden

Ja, via de beveiligde website van Dinobox kun je direct inloggen. Alle gegevens worden altijd actueel gehouden dus ook via de webapp heb je overzicht en inzage.

Wel kan het zijn dan sommige functies anders werken dan op je mobiel of tablet. Dit heeft te maken met de mogelijkheden van je telefoon en tablet. Zo kan er bijvoorbeeld niet een factuur gescand of ingelezen worden.

Controleer of de gegevens zoals bekend bij je leverancier nog correct zijn. De SMS codes worden verzonden naar nummers zoals enkel bekend bij je leverancier. Dit nummer is uniek gekoppeld aan je account en kan niet door ons aangepast worden. Neem hiervoor contact op met je leverancier.

Na de download van de applicatie kan er via het aanmeldscherm eenvoudig een account aangemaakt worden. Na validatie van de gebruikte email ontvangt u een uniek Dinobox accountnummer. Bewaar deze goed, omdat dit een unieke koppeling gaat worden met uw leveranciers.

Inloggen kan daarna met uw unieke accountnummer en het gekozen wachtwoord.

Als er een nieuwe leverancier beschikbaar is kun je via de koppelknop eenvoudig connectie maken. Per leverancier zullen er verschillende koppelmethode aangeboden worden. Zo kan koppeling via emailadres een optie zijn. Ook kan er een SMS code verzonden zijn naar het telefoonnummer zoals bekend bij je leverancier. Deze dient aanvullend ingegeven te worden.

Je kunt je emailadres makkelijk aanpassen bij je profiel in je app. We adviseren je om je nieuwe adres toe te voegen naast het bestaande emailadres zodat eventuele koppelingen met je oude adres nog wel blijven werken.

Je krijgt bij aanmelding van Dinobox een uniek accountnummer. Dit nummer is persoonlijk en niet overdraagbaar. Hiermee kan er connectie gemaakt worden met leveranciers en is communicatie altijd beveiligd. Om inloggen makkelijk te maken hebben we eenmalig je accountnummer aan je emailadres gekoppeld.

Hierna kan je uiteraard altijd je email aanpassen of extra emailadressen toevoegen (Dit is handig als je bij verschillende leveranciers, verschillende emailadressen gebruikt). Wel moet er altijd een primair adres in je account aanwezig zijn.

Vraag een nieuw wachtwoord aan met het emailadres waarmee je je Dinobox geregisteerd hebt. Via de link in de ontvangen email kun je een nieuw wachtwoord instellen.

Helaas is het terughalen van het accountnummer via de app nog niet mogelijk.

Dit zal in een volgende versie wel mogelijk worden.

Stuur ons een verzoek via account@dinobox.nl zodat we je het accountnummer kunnen toezenden.

Het is wel van belang dat je hierbij hetzelfde emailadres gebruikt als tijdens de registratie.

Om in te loggen dien je gebruik te maken van je accountnummer en wachtwoord.

Wij hebben hier bewust voor gekozen omdat veiligheid voor ons voorop staat. De combinatie accountnummer en een door jezelf gekozen wachtwoord is uniek en daarom zeer veilig.

Na de download van de applicatie kun je via het aanmeldscherm eenvoudig een account aanmaken. Na validatie van je email ontvang je een uniek Dinobox accountnummer. Bewaar deze goed omdat dit een unieke koppeling gaat worden met je leveranciers.

Je logt in met je unieke accountnummer en het gekozen wachtwoord.

Betalen

Een automatische incasso wordt rechtstreeks door jouw leverancier afgehandeld. Neem contact op met je leverancier. Hij kan jou adviseren over wat je het beste kunt doen.

Als je op een andere manier dan met Dinobox hebt betaald, blijft de factuur op ‘niet betaald’ staan.
Je kunt binnen de app wel de factuur op afgehandeld, betaald of verwijderen zetten.

Dat kun je zelf aangeven in de app. Je kunt enkel in de app ontvangen of beide.

Uiteraard kan je leverancier bepalen dat er altijd een betaalmail of papieren factuur verzonden zal worden naast aflevering in je app.

Je betaalt altijd rechtstreeks aan jouw leverancier. Wij zorgen dat alles klaarstaat en correct is maar het komt nooit op een rekening van Dinobox.

Dinobox maakt het je makkelijk om te betalen en om overzicht te houden op jou facturen. Maar je kunt natuurlijk ook op een andere manier betalen. Dan moet je alleen zelf bijhouden dat je betaald heeft.

Privacy en veiligheid

Nee !

Wij kunnen niets zien (en dat willen we ook niet)

Alle gegevens uitwisseling binnen de app (over ons platform) is versleuteld en beveiligd. Dit betekend dat de bijgevoegde documenten (facturen, rapporten, behandelplannen etc) ook voor ons niet te openen zijn. Enkele de beveiligingssleutel die ingebouwd zit in de app van de ontvanger kan de verzonden documenten openen.

Wij hebben jouw persoonlijke gegevens en een werkend e-mailadres nodig om te weten wie de facturen ontvangt.

Wij zullen de persoonlijke gegevens nooit aan derden verstrekken. Alleen als jij jouw leverancier via het systeem vraagt om voortaan jouw facturen via Dinobox te sturen, dan sturen we jouw persoonlijke gegevens met het verzoek door aan de betreffende leverancier. Deze heeft dat nodig om te bepalen welke klant hij facturen via Dinobox moet verstrekken.

Ja, Dinobox is veilig:

  1. Alle datacommunicatie tussen uw apparatuur en de Dinobox servers is beveiligd met industrie-standaard encryptie.
  2. Betalen doet u met iDEAL of PayPal, de veilige de facto standaarden voor elektronisch betalen.
  3. Uw informatie wordt beveiligd opgeslagen en is slechts toegankelijk met een wachtwoord dat u alleen zelf weet (ook Dinobox systeembeheerders weten het niet).
  4. U kunt de app op uw smartphone of tablet beveiligen met een pincode.
  5. En verder: ieder systeem is te kraken. Daarom monitoren we continu op mogelijk oneigenlijk gebruik.

We hebben zoveel mogelijk veelgestelde vragen geprobeerd te verzamelen om jou te voorzien van de nodige informatie over Dinobox, maar dan kan het nog steeds voorkomen dat jou vraag er niet tussen zit. Is dit het geval?

Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag!

Geef ons tips!
Welke antwoord moet getoond worden voor deze vraag?
Help ons de app nog beter te maken!