*** voor website ***
Particulier
Organisaties
Ontwikkelaars
Over Dinobox

*** voor website ***
*** voor mobiel ***
Veelgestelde vragen over inzet DINOBOX
Binnenkort beschikbaar
Dinobox kan gezien worden als een extra aflever-communicatiekanaal. Naast de reeds aanwezige mogelijkheden kan er ook in de Applicatie worden afgeleverd.
Dinobox is een consumenten applicatie waarmee alle factuurcommunicatie geordend wordt. Alle facturen van alle leveranciers, overzichtelijk in een app.
De consument kan met aangesloten leveranciers koppelen en daarmee ook de door leverancier gezonden facturen ontvangt in zijn Dinobox.
Particulieren hebben vaak verschillende emailadressen waardoor communicatie niet altijd aankomt.
Particulieren hebben vaak verschillende emailadressen waardoor communicatie niet altijd aankomt.
Door toename van het aantal mijn omgevingen is de adoptiegraad sterk afgenomen. Binnen de app kan direct worden ingelogd op de eigen mijn omgeving. Hierdoor de voordelen van snellere betaling via Dinobox en toch alle extra’s van de mijn omgeving.
Door korte attentiewaarde email zakt de factuurcommunicatie in de ontvangen email lijst. Hierdoor ‘vergeet’ een groot aantal mensen werkelijk de betaling te doen.
Toename phishing, ransomware, virusalerts maken het medium email steeds ontoegankelijker om factuurcommunicatie af te leveren.
Particulieren willen controle over hun eigen uitgaven en betalingen.
De meeste facturatie communicatie vindt momenteel plaats via betalingen op de telefoon. Hierbij staan gemak en snelheid centraal.
Als de leverancier de mogelijkheid geeft om direct bezwaar te maken binnen de app zal deze functie te vinden zijn bij het plus menu.
Met een druk op de knop kan er via een intuïtief keuzemenu of eigen inbreng, aangegeven worden wat de reden is om bezwaar te maken tegen een ontvangen factuur.
Alle correspondentie kan via de app plaatsvinden zodat je altijd overzicht hebt van de status van het bezwaar.
Binnen de App kan de gebruiker direct betalen via de betaalknop. Dit is mogelijk bij aangesloten leveranciers.
Bij eigen invoer van facturen dient de gebruiker zelf de gegevens door te sturen naar de eigen bankomgeving.
Om in te loggen dien je gebruik te maken van je accountnummer en wachtwoord.
Wij hebben hier bewust voor gekozen omdat veiligheid voor ons voorop staat. De combinatie accountnummer en een door jezelf gekozen wachtwoord is uniek en daarom zeer veilig.
Na de download van de applicatie kun je via het aanmeldscherm eenvoudig een account aanmaken. Na validatie van je email ontvang je een uniek Dinobox accountnummer. Bewaar deze goed omdat dit een unieke koppeling gaat worden met je leveranciers.
Je logt in met je unieke accountnummer en het gekozen wachtwoord.
Het inzetten als extra communicatie kanaal voor organisaties is gratis.
Alleen voor geslaagde transacties en functies kunnen kosten in rekening gebracht worden bij de aangesloten leverancier.
Uiteraard is het mogelijk om direct via ons een koppeling te maken. Hiermee kan direct gestart worden met het aanbieden van de app aan uw klanten, leden, etc.
Neem voor meer informatie contact met ons op zodat we samen kunnen kijken naar de beste oplossing.
info@dinobox.nl of bel 010 80 80 615
Met directe koppelingen met verschillende partners kan ook afgeleverd worden in de app van de gebruiker.
Koppel direct via onze API
Kijk voor meer informatie op ons ontwikkelaarsportaal of neem contact met ons op.
api@dinobox.nl of bel 010 80 80 615
Ja, Dinobox is veilig:
Meer informatie over eigen koppeling
Veelgestelde vragen over inzet DINOBOX
Binnenkort beschikbaar
Dinobox kan gezien worden als een extra aflever-communicatiekanaal. Naast de reeds aanwezige mogelijkheden kan er ook in de Applicatie worden afgeleverd.
Dinobox is een consumenten applicatie waarmee alle factuurcommunicatie geordend wordt. Alle facturen van alle leveranciers, overzichtelijk in een app.
De consument kan met aangesloten leveranciers koppelen en daarmee ook de door leverancier gezonden facturen ontvangt in zijn Dinobox.
Particulieren hebben vaak verschillende emailadressen waardoor communicatie niet altijd aankomt.
Particulieren hebben vaak verschillende emailadressen waardoor communicatie niet altijd aankomt.
Door toename van het aantal mijn omgevingen is de adoptiegraad sterk afgenomen. Binnen de app kan direct worden ingelogd op de eigen mijn omgeving. Hierdoor de voordelen van snellere betaling via Dinobox en toch alle extra’s van de mijn omgeving.
Door korte attentiewaarde email zakt de factuurcommunicatie in de ontvangen email lijst. Hierdoor ‘vergeet’ een groot aantal mensen werkelijk de betaling te doen.
Toename phishing, ransomware, virusalerts maken het medium email steeds ontoegankelijker om factuurcommunicatie af te leveren.
Particulieren willen controle over hun eigen uitgaven en betalingen.
De meeste facturatie communicatie vindt momenteel plaats via betalingen op de telefoon. Hierbij staan gemak en snelheid centraal.
Als de leverancier de mogelijkheid geeft om direct bezwaar te maken binnen de app zal deze functie te vinden zijn bij het plus menu.
Met een druk op de knop kan er via een intuïtief keuzemenu of eigen inbreng, aangegeven worden wat de reden is om bezwaar te maken tegen een ontvangen factuur.
Alle correspondentie kan via de app plaatsvinden zodat je altijd overzicht hebt van de status van het bezwaar.
Binnen de App kan de gebruiker direct betalen via de betaalknop. Dit is mogelijk bij aangesloten leveranciers.
Bij eigen invoer van facturen dient de gebruiker zelf de gegevens door te sturen naar de eigen bankomgeving.
Om in te loggen dien je gebruik te maken van je accountnummer en wachtwoord.
Wij hebben hier bewust voor gekozen omdat veiligheid voor ons voorop staat. De combinatie accountnummer en een door jezelf gekozen wachtwoord is uniek en daarom zeer veilig.
Na de download van de applicatie kun je via het aanmeldscherm eenvoudig een account aanmaken. Na validatie van je email ontvang je een uniek Dinobox accountnummer. Bewaar deze goed omdat dit een unieke koppeling gaat worden met je leveranciers.
Je logt in met je unieke accountnummer en het gekozen wachtwoord.
Het inzetten als extra communicatie kanaal voor organisaties is gratis.
Alleen voor geslaagde transacties en functies kunnen kosten in rekening gebracht worden bij de aangesloten leverancier.
Uiteraard is het mogelijk om direct via ons een koppeling te maken. Hiermee kan direct gestart worden met het aanbieden van de app aan uw klanten, leden, etc.
Neem voor meer informatie contact met ons op zodat we samen kunnen kijken naar de beste oplossing.
info@dinobox.nl of bel 010 80 80 615
Met directe koppelingen met verschillende partners kan ook afgeleverd worden in de app van de gebruiker.
Koppel direct via onze API
Kijk voor meer informatie op ons ontwikkelaarsportaal of neem contact met ons op.
api@dinobox.nl of bel 010 80 80 615
Ja, Dinobox is veilig: